2016年10月4日星期二

Project Management 的困難

(要寫點什麼來放鬆,但又寫不了稿
在隱隱地自責中。)

猴子大概知道,我開始支持不住。
所以這星期都很盡力地早收工,很落力地陪伴。

昨天晚上,在元朗的小酒館吃漢堡和意大利粉。

我突然一輪嘴不停地說自己心裏面儲下來的氣。

由陳設、分工,到抹窗、廁所,然後是開會、BUDGET。

有一刻沉默下來,我心想:為什麼當初要這樣做呢?
為什麼就不能安安份份地做個記者,搞好個網媒呢?

「你是未做過Project Management嘛,你在做新嘢,
又要判斷邊個同事做邊啲新嘢,
是會很困難的。」他說了這麼一句。

呀,是啊。

在擠迫趕忙的日子,我對人對自己都會很多責難。

___________________

我常常在堅持與改變之間掙扎。

有時候是真的不知道,是不是應該堅持己見。

今天KL說:「有時有啲嘢係得就係得,唔得就係唔得。」
我都係咁覺得。
但我有時又會怕,是自己的主觀。

如果有時間,有空間,
我會迫自己梳理出一個所以然。
改稿係咁、改圖係咁,做EVENT都係咁。

但最近真係無乜。
無時間到一個點,連崩潰咆哮都無力。

我都明白,如果不解釋,大家是不會了解。
誤會又會應運而生。

只不過,我真的無力了。

要硬改,見到大家的眼神,我又會怯。
一來是做衰人,二來是會問:係咪真係我太過主觀?

為難自己又為難人。

但又真係過唔到自己個關。唉。

_________________________

「買的時候你又唔講?」我都估到大家會咁講。

唉,雖然唔係直接同我講。
但都是很中槍的。

我成日都諗一個相反方向的問題。

當講Trial and Error,聽落去好容易係有權力的人/領導者下放空間,
讓其他人去試去錯。

但其實如果我們相信這個精神,那麼就要容許走在前面的領導者也會錯。

會不會好賴皮呢?

但我真心覺得,唔可以依賴一個人做所有決定,
然後佢要為所有決定去承擔責任。

我不是說要不負責任,而是做了決定,
大家還是要一起去承擔,解決之後會出現的問題。

屎是要大家一齊食的。(嬲嬲豬)
唔係淨係一個人食晒的。

唔係試的時候,大家就話好好好,試試試;
試出來唔對路,就指住在前面的人話:
「最衰都係你話可以試啦。」

每一次諗到呢個位,我就唔想做前行者。

(呢段嘢真係要記住。有一日再講trial and error學到啲咩要整理下再講出來。
我都要反省下,我以前做書有沒有把這個重擔放在山地度。)

(好啦,發洩咗少少)

(雖然其實係好小事,但就踩中我最難搞的位:有口難言地硬中一槍)
_________________________

真的應該早點求救。

讓專業的來就好了。

那就不用那麼大壓力。
(至少昨晚不會紥醒。)

還好,上帝的靈會帶領。

天使就在身邊。

不要讓身邊的伙伴做他們不擅長的事,
反而令大家的挫敗感增加。

這真的是功課。

好難的功課。

(諗一諗,都應該試過幾次,但我就係學極都唔記得。)

______________

User experience! User experience!

不是要完成件事,是為了誰去做這件事。

為了誰,為了什麼原因。





沒有留言:

發佈留言